Płatności i dostawa
1) Wszystkie ceny towarów prezentowane w sklepie internetowym MarketZoologiczny.com.pl są cenami brutto - zawierają podatek VAT, podane są w złotych polskich i obowiązują w momencie składania zamówienia.
2) Podane ceny nie zawierają kosztów przesyłki (koszty przesyłki uzależnione są od wyboru formy dostawy oraz wagi i rozmiarów zamówionych towarów, a także wyboru formy płatności).
3) Zamówienia realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienia przyjmowane są przez 7 dni w tygodniu.
4) Maksymalny "Czas realizacji zamówienia" (od momentu przyjęcia zamówienia do momentu wysłania paczki do Klienta) wynosi 10 dni roboczych od poniedziałku do piątku. "Czas realizacji zamówienia" w przypadku, gdy Klient wybierze opcję płatności "Przelew" jest liczony od momentu wpłynięcia pieniędzy za zamówienie na konto Sklepu.
5) Czas dostarczenia przesyłki do Klienta (od momentu wysłania paczki przez Sklep do momentu doręczenia jej adresatowi) w przypadku Kuriera to max. 48h! Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za długość czasu doręczania przesyłki przez firmy za to odpowiedzialne, gdyż jest to od nas niezależne.
6) Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania wysyłki lub jej częściowej realizacji w przypadku braku zamówionych przez Klienta towarów. Czynności te będą realizowane wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z Klientem.
7) Dokładamy wszelkich starań, aby ceny kształtowały się na jak najniższym poziomie. Ceny mogą ulec zmianie, jednak nie dopuszczamy do tego w trakcie realizacji zamówienia – obowiązująca cena to ta w momencie składania zamówienia.
8) O statusie zamówienia Klient jest informowany na bieżąco za pomocą poczty elektronicznej.
9) Wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem kuriera wg obowiązującego cennika.
10) Końcowa cena zamówienia uzależniona jest również od formy płatności wybranej przez Klienta:
- pobranie (przesyłka pobraniowa) – Klient płaci za przesyłkę w momencie odbioru paczki;
- przelew natychmiastowy (realizowana w procesie składania zamówienia - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.) - zamówienie wysyłane jest niezwłocznie po otrzymaniu informacji o przyjęciu płatności przez operatora Blue Media S.A.;
- przelew tradycyjny (również realizowany po wybraniu opcji "Przelew natychmiastowy" a następnie opcji "Mam konto w innym banku" - finalnie generują się dane do przelewu na które należy wykonać przelew z dowolnego banku / punktu płatności);
Poniżej przedstawiamy tabelkę płatności za Przesyłki Krajowe w obrębie Polski w zależności od wagi, wielkości paczki oraz wyboru formy dostarczenia przesyłki a także wybranej formy płatności.
Przedział wagowy |
|
Kurier DHL |
|||
Pobranie | Przelew natychmiastowy | ||||
0,01 - 5 kg | 18,00 | 18,00 | |||
5,01 - 10 kg | 20,00 | 20,00 | |||
10,01 - 20 kg | 21,00 | 21,00 | |||
20,01 - 30 kg | 23,00 | 23,00 | |||
30,01 - 60 kg | 43,00 | 43,00 | |||
60,01 - 90 kg | 63,00 | 63,00 | |||
90,01 - 120 kg | 83,00 | 83,00 |
Przedział wagowy |
|
Spedycja paletowa |
||||
Pobranie | Przelew | Płatność on-line | ||||
Paleta do 1000 kg | 190,60 | 166,00 | 230,00 |
Realizacja wysyłek za granice Polski odbywają się wyłącznie po konsultacji z pracownikiem Biura Obsługi Klienta i uzgodnieniu możliwości i kosztów wysyłki.