Zwroty towarów i reklamacje
1) Reklamacje prosimy kierować na adres poczty elektronicznej info@MarketZoologiczny.com.pl
2) Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i będzie przez nas wnikliwie rozpatrzona. Po wyjaśnieniu problemu skontaktujemy się z Klientem.
3) Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827) Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
4) Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie zakupionego towaru w stanie niezmienionym (w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania) wraz z dowodem zakupu. Zwrot należności za zwrócone towary, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki, nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Klienta konto bankowe. Koszty odesłania towaru ponosi Klient.
5) Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
6) Reklamacja nie przysługuje Klientowi, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Przed odbiorem przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan plomb (taśm) naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. Sporządzenie protokołu szkody przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub kradzieży zawartości przesyłki podczas transportu.
7) W przypadku stwierdzenia w/w nieprawidłowości, dokonana zostanie powtórna wysyłka towaru z przyjęciem zwrotu lub inna forma uznania reklamacji stosowna do konkretnej sytuacji.
8) Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu reklamowanego produktu, a o jej wyniku Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony.
Do reklamowanego produktu należy dołączyć otrzymany z towarem paragon lub fakturę VAT, do której zostanie wystawiona korekta.
9) Koszty powtórnej wysyłki towaru w wypadku uznanej reklamacji pokryje operator sklepu MarketZoologiczny.com.pl
10) Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:
MarketZoologiczny.com.pl
ul. Kąkolewska 13E, 62-065 Grodzisk Wielkopolski
z dopiskiem: Zwrot towaru
Szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów opisane są w Regulaminie sklepu.